vici in šale / naj vici in najboljše šale

recepti

Zakonski vici - šala

Toni: Posluši prjatu, kako bi jest
izgnal tega hudirja iz hiše, ma
vsaj za en cajt.
Dule: Kej misleš, ženo?
Toni: Eko, ja!
Dule: Alora, posluši Toni, kako je meni
to ratalo.
Toni: Ben, kaku?
Dule: V antikvariatu sem
kupil zelo staro knjigo, v njej
sem našel recept za izgon
hudirja. Nabavil sem krastačo,
lase čarovnice, volčje oči,
kačje možgane, pajkova rebrca in
krokodilji iztrebek.
Toni: In kaj je bilo potem?
Dule: Vse te sestavine sem zmešal v
loncu in skuhal. Nato sem s to
specialno snovjo podmazal pod
pazduho in pod brado ter
pošprical vse stene v stanovanju!
Toni: In kaj je bilo potem?
Dule: Potem je nastal hud prepir z
ženo in je ona vsa besna
zapustila stanovanje!

Si videl? Stvar funkcionira,deluje, ti rečem!