vici in šale / naj vici in najboljše šale

recepti

Šala in trije sinovi

Mati je imela tri sinove in vsi trije so odšli v širni svet in tam uspeli.

Mnogo, mnogo let kasneje so se vračali domov na obisk in med potjo
premlevali, kakšno darilo ima kdo za svojo postarano mamo.

Prvi je rekel,zgradil sem veliko hišo za svojo mamo.

Drugi je rekel, poslal sem ji mercedesa z osebnim šoferjem.

Tretji se je nasmehnil in rekel, se spomnita, kako je naša mama uživalapri branju svetega pisma?

In vesta, da je s starostjo postala hudo slabovidna...zato sem ji poslal papagaja, ki zna na pamet zrecitirat kompletno

biblijo. Dvanajst let so se nune v samostanu ukvarjale znjim.

Samo en takšen je na celem svetu.

Mama mora samo reci, katero poglavje zeli slišat in papagaj takoj začne recitirat.

Ni minilo veliko časa od takrat, ko je mama razposlala tri pisma zahvale svojim sinovom.

Jože, je pisala prvemu, hiša, ki si jo napravil zame, je prevelika.
Živim praktično v eni sami sobi, čistit moram pa kompletno hišo.

Janez, je pisala drugemu sinu, prestara sem za potovanja. Večino časapresedim v hiši, zato redko uporabljam mercedesa.

Pa šofer je tako neprijazen, pa nikoli ne gre k maši.

Moj najdražji Franci, je pisala tretjemu sinu, ti imaš zelo dober občutek za svoje bližnje.

Točno veš, kaj ima tvoja mama rada. Piščanec je bil zares slasten.