vici in šale / naj vici in najboljše šale

recepti

Davki - davčna in ena šala o živalih

Polž zasopihan priteče iz gozda in sreča lisico. Začudeno ga vpraša: Kaj je, polžek, zakaj tako hitiš? Ta odgovori: Ne sprašuj, prišla je davčna inšpekcija. Pa kaj še? No, saj veš, jaz imam hišo, moja žena ima hišo in tudi vsi moji otroci imajo hišo... Lahko si predstavljaš, kaj to pomeni. Lisica se zamisli in steče z njim. Srečata štorkljo, ki presenečena vpraša lisico: Lisička, kam pa kam? Ali nisi slišala? Po gozdu se sprehaja davčna inšpekcija! In kaj potem? No, jaz imam zelo drago krzno, moj mož ima zelo drago krzno in tudi otroci imajo zelo drago krzno ... Lahko si predstavljaš, kaj to pomeni! Štorklja se zamisli, se nasmehne in reče: Fantje, razen tega ubogega gnezda nimamo nič. In še to je celo zamazano, grdo in poceni. Praktično brez vrednosti. Polž jo pogleda in pripomni: Hja, štorklja… Pol leta doma, pol leta v tujini... Od kod pa to?